Bele knjige
Bele knjige
Bele knjige
Povabilo
Povabilo
Vljudno vabljeni, da prispevate bele knjige (angl. white papers) na področju ravnanja s storitvami IT. Zainteresirani pisci se javite na info-itsmf@itsmf.si.
Bele knjige na itSMF International
Bele knjige na itSMF International
itSMF International - eKnowledge
Natečaji za naboljšo belo knjigo
Natečaji za naboljšo belo knjigo
Na natečaju itSMF International za najboljšo belo knjigo leta 2012 je bila izbrana bela knjiga z naslovom "5 Steps to Achieve Successful Service Management", avtorja Junji Obuchi iz Japonske. Ostale bele knjige z natečaja so na voljo na tej povezavi.
Na natečaju itSMF International za najboljšo belo knjigo leta 2012 je bila izbrana bela knjiga z naslovom "5 Steps to Achieve Successful Service Management", avtorja Junji Obuchi iz Japonske. Ostale bele knjige z natečaja so na voljo na tej povezavi.
Na natečaju itSMF International za najboljšo belo knjigo leta 2011 je bila izbrana bela knjiga z naslovom "Business Analysis & Service Management", avtorja Petra Brooksa iz Južnoafriške republike. Ostale bele knjige z natečaja so na voljo na tej povezavi.