itSMF Slovenija
Združenje za ravnanje s storitvami IT, itSMF Slovenija
Skladno z načeli krovne organizacije itSMF International je slovenski odsek Združenje za ravnanje s storitvami IT, itSMF Slovenija, samostojno, prostovoljno in nepridobitno združenje fizičnih oseb. Ustanovljeno je z namenom promoviranja, uveljavljanja in razvijanja dobre prakse in standardov pri upravljanju storitev IT v Sloveniji.
Naše poslanstvo
Poslanstvo in osnovni namen združenja je:
promoviranje upravljanja s storitvami IT in knjižnice ITIL ter mednarodnih standardov (BS 15000/ISO20000) v vseh sferah družbe;
uveljavljanje področja upravljanja s storitvami IT;
stalno razvijanje in izboljševanje upravljanja s storitvami IT;
razvijanje in spodbujanje razvoja kakovostnih storitev IT in učinkovitega ter uspešnega delovanja le teh;
širjenje strokovnih zamisli s področja upravljanja s storitvami IT v korist vseh, ki so vključeni v projekte na področju storitev IT;
sodelovanje s strokovnimi prispevki v mednarodnem okolju;
omogočati in spodbujati člane združenja k izmenjavi informacij in izkušenj ter širjenja obzorja na področju ravnanja s storitvami IT;
omogočati in spodbujati člane k njihovi strokovnosti na področju upravljanja s storitvami IT;
povezovati uporabnike, ponudnike in druge zainteresirane za storitve IT;
zastopati interese in stališča članov.
Aktivnosti
Združenje uresničuje poslanstvo in osnovni namen z naslednjimi aktivnostmi:
zagotavljanje nesporne strokovne kredibilnosti in zastopanje interesov stroke,
spremljanje stanja upravljanja s storitvami IT v Sloveniji,
obveščanje, komuniciranje, promoviranje in izobraževanje s področja dejavnosti Združenja,
povezovanje s sorodnimi društvi in združenji doma in v tujini,
vzpostavljanje in vzdrževanje aktivnih odnosov z drugimi družbenimi podsistemi, različnimi javnostmi in politiko,
sodelovanje z javnimi mediji in drugimi organizacijami v Republiki Sloveniji in zunaj nje,
založništvo s področja dejavnosti Združenja v skladu s predpisi,
zagotavljanje tehnološke podpore za potrebe članov Združenja.
Storitve
Tako na globalni kot na lokalni ravni nudimo širok nabor storitev:
več letnih konferenc, ki jih organizirajo različni nacionalni odseki in se po svoji udeležbi uvrščajo med mednarodne dogodke,
brezplačno udeležbo na tematskih seminarjih in diskusijskih skupinah, za katere velja veliko zanimanje članov,
popust pri oglaševanju v lastnih papirnih in elektronskih medijih,
predstavitve primerov iz prakse, uporabe orodij,
imenik podjetij, ki nudijo storitve na področju upravljanja storitev,
knjigarno, kjer člani lahko s posebnim popustom naročijo strokovno literaturo, ki se navezuje na upravljanje storitev IT,
spletne strani združenja, ki so namenjene informiranju, izobraževalnim vsebinam in diskusijam o različnih strokovnih temah,
dostop do članskih spletnih strani drugih odsekov: itSMF International, ...
tržne raziskave o aktualnih vprašanjih, s katerimi se soočajo strokovnjaki na področju storitev IT,
revijo ServiceTalk v elektronski obliki v angleškem jeziku, ki izhaja vsake dva meseca.