itSMF konferenca 2016
Ljubljana, Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, četrtek, 24. marec 2016
Združenje itSMF Slovenija ponovno združuje znanje in najboljše prakse s področja upravljanja storitev IT ter vas vabi na osrednjo konferenco letošnjega leta
Izzivi upravljanja storitev v dobi
digitalne transformacije
Z izrazom digitalna transformacija se vse pogosteje srečujemo. Dejstvo je, da so podjetja dnevno postavljena pred prelomne oziroma disruptivne tehnologije, ki jih ne morejo in ne smejo več ignorirati. Če vodstvo podjetja želi, da te tehnologije ne bodo izkoriščene proti njim, jih mora privzeti in izkoristiti sebi v prid. Ključ za dosego tega ni v tehnologiji, temveč v načinu njene inovativne uporabe. Ravno zato nekatera podjetja že iščejo kreativnost v novih poslovnih modelih, njihovih transformacijah in hitremu prilagajanju novim razmeram. Kako se podjetja s tem soočajo in na kakšen način pri tem izkoriščajo dobre prakse, tradicionalne ali moderne, vam bodo eminentni strokovnjaki iz Slovenije in tujine pojasnili na letošnji konferenci.
Vsakega udeleženca konference čaka praktično darilo in nagrade sponzorjev.
Veselimo se srečanja z vami!
Program
8:00 - 8:30 |
Registracija |
|
|
8:30 - 8:45 |
Uvodni pozdrav |
|
Benjamin Oražem, itSMF Slovenija, predsednik združenja |
|
|
8:45 - 9:30 |
ITIL/ITSM v oblaku
Rony Plevnik, Unistar PRO
|
|
Vse več organizacij uporablja modele poslovanja, ki slonijo na storitvah v oblaku. S tem, ko se obseg storitev v oblaku širi, se spreminja tudi način in aspekti njihovega upravljanja. Se na področju ITIL / ITSM obetajo nove spremembe?
|
|
|
9:30 - 10:15 |
Kako biti dober pilot tudi v oblačnem vremenu?
|
|
Rok Sajovic, ITSM Center, CEO |
|
Predstavljena bo pomembnost upravljanja IT storitev na primeru računalništva v oblaku s fokusom na pomembnosti vzpostavitve merjenja kakovosti, uspešnosti in učinkovitosti.
|
|
|
10:15 - 10:25 |
Odmor |
|
|
10:25 - 11:10 |
IT Management with the BOC Management Office – Bridging the gap between Business and IT
|
|
Christian Höllwieser, BOC Information Technologies Consulting, Austria |
|
What are major topics and approaches in the area of IT Management, that promise an alignment with the business? We will discuss integrated view, how these approaches overlap and complement each other.
Using the IT Service and Architecture Management Tool ADOIT and the Business Process Management Tool ADONIS a proven practical method is presented, how to set up and run IT Governance, IT Architecture Management and IT Service Management in a pragmatically way, always focusing on business needs.
|
|
|
11:10 - 11:55 |
Oddaljen dostop in spletni pogovor v živo - nepogrešljivi orodji za prodajo in pomoč uporabnikom
|
|
mag. Jure Pompe, XLAB, direktor |
|
|
11:55 - 13:00 |
Kosilo |
|
|
13:00 - 13:45 |
Digitalna transformacija: od tehnologij do digitalnih storitev |
|
|
|
prof. dr. Matjaž Jurič, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko |
|
Dotaknili se bomo pogleda na tehnologije, ki omogočajo digitalno transformacijo, spoznali roadmap digitalne preobrazbe, spregovorili o digitalnih strategijah in digitalnih storitvah.
|
|
|
13:45 - 14:30 |
Z Maximo nad ITIL v ELES d.o.o.
|
|
Matjaž Kronovšek, ELES d.o.o.
Jure Orehar, SmartIS d.d., vodja poslovne informatike
|
|
V podjetju ELES že tri leta uporabljajo sistem IBM Smart Cloud, s katerim podpirajo ITIL procese. Sistem se konstantno razvija in dopolnjuje. V predstavitvi bodo predstavljeni ITIL procesi v podjetju ELES d.o.o. Poseben poudarek bo na predstavitvi kataloga ponudb, integracij z ERP sistemi in procesi, ki so popolnoma avtomatizirani: dodeljevanje pravic skozi aktivni imenik, dostopi uporabnikov in ponastavitev gesla. V podjetju ELES imajo še veliko idej in ciljev. Tako bodo na predavanju predstavljene ideje za prihodnost: KPI-ji in poročanje, storitve, dodatna avtomatizacija, itd. Predavala bosta strokovnjaka, ki sta bila ključna pri projektu implementacije in tri letnega razvoja sistema Maximo.
|
|
|
14:30 - 14:40 |
Odmor |
|
|
14:40 - 15:25 |
Vodenje IT v digitalni družbi
|
|
Miha Ozimek, ISACA, podpredsednik |
|
|
15:25 - 16:10 |
Pretres v upravljanju storitev
|
|
Benjamin Oražem, itSMF Slovenija in IBM Slovenija, Cloud Advisor, Central & Eastern Europe |
|
Moteče (angl. disruptivne) tehnologije pretresajo poslovna okolja, na trdna tla pa postavljajo tudi informatike in upravljavce storitev IT v organizacijah. O tem, zakaj so organizacije morda že zamudile naravno pot zrelostne rasti in se bodo zato morale soočiti s pretresom hitrih transformacijskih pristopov, pa na konferenci.
|
|
|
16:10 - 16:20 |
Zaključek z žrebom in podelitvijo nagrade |
|
|
* Pridružujemo si pravico do sprememb programa, ki bodo objavljene na spletni strani.
** Pravila nagradnega žrebanja so objavljena na povezavi.
Kotizacija in prijava
Z namenom promocije stroke in dobre prakse upravljanja storitev IT, smo tokratno za vas pripravili posebno akcijo:
Vrsta kotizacije |
Kotizacija na osebo |
Pravne osebe |
brezplačno |
Fizične osebe |
brezplačno |
Študenti |
brezplačno (na voljo 15 mest) |
Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest, zato vas vabimo, da si čimprej zagotovite svojo udeležbo. Udeležbo na konferenci potrdite s prijavo.
* ZARADI DODATNIH SPONZORSKIH SREDSTEV VSEM UDELEŽENCEM OMOGOČAMO BREZPLAČNO UDELEŽBO.
** Študenti se morajo ob registraciji izkazati s študentsko izkaznico z veljavno nalepko za tekoče študijsko leto.
Sponzorji
Kraj in čas dogodka
Konferenca se bo odvijala v
Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, 24. marca 2016
Pot za Brdom 4, Ljubljana
s pričetkom zbiranja od 8. uri in otvoritvijo konference ob 8.30 ter uradnim zaključkom ob 16.20.
|