Viri‎ > ‎Novice‎ > ‎

Uspešna izvedba konference Skupaj do odličnosti 2021

objavljeno: 8. jun. 2021 11:07 avtor: Mateja Čampa   [ posodobljeno 8. jun. 2021 11:22 ]
Med 16. in 18. marcem 2021 je potekala virtualna multidisciplinarna konferenca Skupaj do odličnosti (Together in excellence), ki smo jo četrto leto zapored organizirali slovenski združenji za ravnanje s storitvami IT itSMF Slovenija in projektni management PMI Slovenija.
Na tridnevnem dogodku so vrhunski mednarodni strokovnjaki iz Slovenije, Evrope, ZDA  in Indije predstavljali nove trende na področjih projektnega vodenja in upravljanja storitev IT.

Pravi ljudje in strategije – temelja poslovnega razvoja organizacij 

»Največje priložnosti so v poslovni strategiji, v iskanju izboljšanja tehnologij in njenega načina uporabe. Potrebno je veliko znanja in premisleka, kaj bi morali postaviti v fokus. Digitalno ponuja način, kako to izpeljati,« je na otvoriti prvega dne konference, 16. marca, izpostavila Mateja Čampa, predsednica združenja za ravnanje s storitvami IT itSMF Slovenija.

Michael J. Beličič, predsednik združenja za projektni management PMI Slovenija, je uvodoma v luči dogodkov zadnjega leta pohvalil zmožnosti organizacij, ki so dokazale, da se prilagajajo in učijo v vseh situacijah: »Vrednost projektnega managementa se je začela izkazovati že pred pandemijo. Ta je samo pospešila iskanje odgovorov na izzive, ki jih morajo v organizacijah nasloviti. Te projekte vselej izpeljejo, vendar ne nujno ob rokih in v predvidenih finančnih okvirjih. Tudi z razliko v končni kakovosti izvedbe. Zato je pomembno, da se organizacije naučijo izbirati projekte, ljudi in strategije, na katerih bo temeljil njihov poslovni razvoj

Ključ do inovacij je standardizacija

Prehod iz industrijske v digitalno dobo, v kateri svet in organizacije delujejo drugače, pa je skozi koncept The New Human Age predstavil Charles Araujo. Govoril je uspešnih digitalnih preobrazbah organizacij, ki inovirajo: »Ključ do inovacij je standardizacija. Ko se organizacije preobrazijo, ne zavržejo discipline in strukture. Ampak gradijo na tem. To standardizirajo, inovirajo pa vedno na robovih. Tako lahko ustvarjajo vrednost v današnji dobi.« Dodal je, da je vsaka digitalna preobrazba v organizacijah unikatna, saj so ljudje, procesi in cilji v vsaki ekipi unikatni: »Tu ne gre za organizacijske spremembe, ampak za osebno spremembo vsakega posameznika, ki je multiplicirana z vsemi v organizaciji. Največja naloga vodje je poskrbeti, da ljudje naredijo spremembo

Do 2025 samo še petina podjetij ne bo v 'oblaku'

Drugi konferenčni dan, 17. 3., se je začel z ugotovitvijo, da se je IT drastično spremenil. Po napovedih naj bi do leta 2025 80 % podjetij premaknilo svoje delovanje v oblak. Tilen Čuk, prodajni svetovalec iz podjetja SmartIS, je zato predstavil pet stopenj upravljanja z incidenti sredi takšnih procesov. Poudaril je, da vidi priložnosti upravljanja storitev IT managementa v: »umaknite IT iz besedne zveze in se osredotočite na upravljanje storitev.« Kot največji izziv v upravljanju storitev IT je po njegovem mnenju spodbujanje ljudi oz. zaposlenih, da začnejo uporabljati nove rešitve in orodja.

Tehnologija ne bo rešila vseh težav

»Ljudje ostajajo naša zmagovalna aplikacija. Investirajmo vanje,« je udeležence pozval dr. Don Page, soustanovitelj in strateški direktor upravljanja IT storitev (ITSM) za skupino Marval, na sklepni razpravi drugega dne, naslovljenega Nazaj k osnovam. Sogovorniki Priya Patra, Paul Smith, Allan Stear, Nebojša Živkovič, Hermann Erlacher, Marko Praprotnik in Page so se strinjali, da moramo v svetu, kjer kompleksnost vse bolj narašča, stremeti k poenostavljanju, ustvarjanju vrednosti, vrednotam, zaposlenim in medsebojnim odnosom. »Ne pričakujmo, da bo tehnologija rešila vse naše težave,« je v razpravi o osnovah, na katere pozabljamo, še sklenil Page.  

Razpravo na temo Staregije na kateri so sodelovali Antonio Nieto-Rodriguez, Charles Araujo, David Cannon in Nenad Šutanovac, direktor Združenja za informatiko in telekomunikacije pri GZS, pa so sklenili z mislijo, da je digitalna strategija le en del strategije podjetja in ne more obstajati samostojno.

Več o konferenci in govorcih na: www.togetherinexcellence.si


Comments