Novice
Članstvo za leto 2022
Vabimo vas, da delovanje združenja ITSMF Slovenija podprete tudi v letu 2022 in obnovite svoje članstvo. V letu 2021 smo na nivoju vodstva združenja navezali nove stike z drugimi evropskimi združenji in poskrbeli za izmenjavo informacij o aktivnostih, ki se izvajajo v posameznih združenjih. Okrepili smo kontakte na nivoju itSMF International. V obeh primerih se sodelovanje še krepi ter preko teh povezav omogočamo tudi vam, da se povezujete s strokovnjaki, pridobivate nova znanja ali se promovirate širši Evropski in svetovni javnosti. Obnovljeno članstvo je potrebno za sodelovanje na prihajajočih marčevskih volitvah članov za izvršni odbor in nadzorni svet združenja za obdobje 2022 – 2024. Prav tako so vam še vedno na voljo druge ugodnosti članstva:
|
Uspešna izvedba konference Skupaj do odličnosti 2021
Med 16. in 18. marcem 2021 je potekala virtualna multidisciplinarna konferenca Skupaj do odličnosti (Together in excellence),
ki smo jo četrto leto zapored organizirali slovenski združenji za ravnanje s
storitvami IT itSMF Slovenija in projektni management
PMI Slovenija. Na tridnevnem dogodku so vrhunski mednarodni strokovnjaki iz Slovenije,
Evrope, ZDA in Indije predstavljali nove trende na področjih
projektnega vodenja in upravljanja storitev IT. »Največje priložnosti so v poslovni strategiji, v iskanju izboljšanja tehnologij in njenega načina uporabe. Potrebno je veliko znanja in premisleka, kaj bi morali postaviti v fokus. Digitalno ponuja način, kako to izpeljati,« je na otvoriti prvega dne konference, 16. marca, izpostavila Mateja Čampa, predsednica združenja za ravnanje s storitvami IT itSMF Slovenija. Michael J. Beličič, predsednik združenja za projektni management PMI Slovenija, je uvodoma v luči dogodkov zadnjega leta pohvalil zmožnosti organizacij, ki so dokazale, da se prilagajajo in učijo v vseh situacijah: »Vrednost projektnega managementa se je začela izkazovati že pred pandemijo. Ta je samo pospešila iskanje odgovorov na izzive, ki jih morajo v organizacijah nasloviti. Te projekte vselej izpeljejo, vendar ne nujno ob rokih in v predvidenih finančnih okvirjih. Tudi z razliko v končni kakovosti izvedbe. Zato je pomembno, da se organizacije naučijo izbirati projekte, ljudi in strategije, na katerih bo temeljil njihov poslovni razvoj.«Ključ do inovacij je standardizacija Prehod iz industrijske v digitalno dobo, v kateri svet in organizacije delujejo drugače, pa je skozi koncept The New Human Age predstavil Charles Araujo. Govoril je uspešnih digitalnih preobrazbah organizacij, ki inovirajo: »Ključ do inovacij je standardizacija. Ko se organizacije preobrazijo, ne zavržejo discipline in strukture. Ampak gradijo na tem. To standardizirajo, inovirajo pa vedno na robovih. Tako lahko ustvarjajo vrednost v današnji dobi.« Dodal je, da je vsaka digitalna preobrazba v organizacijah unikatna, saj so ljudje, procesi in cilji v vsaki ekipi unikatni: »Tu ne gre za organizacijske spremembe, ampak za osebno spremembo vsakega posameznika, ki je multiplicirana z vsemi v organizaciji. Največja naloga vodje je poskrbeti, da ljudje naredijo spremembo.«Do 2025 samo še petina podjetij ne bo v 'oblaku'
Drugi konferenčni dan, 17. 3., se je začel z ugotovitvijo, da se je
IT drastično spremenil. Po napovedih naj bi do leta 2025 80 % podjetij
premaknilo svoje delovanje v oblak.
Tilen Čuk, prodajni svetovalec iz podjetja SmartIS, je zato
predstavil pet stopenj upravljanja z incidenti sredi takšnih procesov.
Poudaril je, da vidi priložnosti upravljanja storitev IT managementa v: »umaknite IT iz besedne zveze in se osredotočite
na upravljanje storitev.« Kot največji izziv v upravljanju storitev
IT je po njegovem mnenju spodbujanje ljudi oz. zaposlenih, da začnejo
uporabljati nove rešitve in orodja. Tehnologija ne bo rešila vseh težav »Ljudje ostajajo naša zmagovalna aplikacija. Investirajmo vanje,« je udeležence pozval dr. Don Page, soustanovitelj in strateški direktor upravljanja IT storitev (ITSM) za skupino Marval, na sklepni razpravi drugega dne, naslovljenega Nazaj k osnovam. Sogovorniki Priya Patra, Paul Smith, Allan Stear, Nebojša Živkovič, Hermann Erlacher, Marko Praprotnik in Page so se strinjali, da moramo v svetu, kjer kompleksnost vse bolj narašča, stremeti k poenostavljanju, ustvarjanju vrednosti, vrednotam, zaposlenim in medsebojnim odnosom. »Ne pričakujmo, da bo tehnologija rešila vse naše težave,« je v razpravi o osnovah, na katere pozabljamo, še sklenil Page. Razpravo na temo Staregije na kateri so sodelovali Antonio Nieto-Rodriguez, Charles Araujo, David Cannon in Nenad Šutanovac, direktor Združenja za informatiko in telekomunikacije pri GZS, pa so sklenili z mislijo, da je digitalna strategija le en del strategije podjetja in ne more obstajati samostojno.Več o konferenci in govorcih na: www.togetherinexcellence.si |
NAPOVEDNIK AKTIVNOSTI V LETU 2021
KONFERENCA SKUPAJ DO ODLIČNOSTI Letna konferenca Skupaj od odličnosti se bo odvijala 16.-18. marca 2021. Konferenca bo gostila priznane strokovnjake, ki bodo predstavili najaktualnejše izzive s področja upravljanja storitev IT in projektnega vodenja v novi resničnosti, ki jo v prvi vrsti poganja digitalna preobrazba in pospešuje situacija nastale epidemije. Delo na daljavo, vedno večji obseg poslovanja preko spleta, ki ga je potrebno hitro uvesti, še večja zanesljivost in razpoložljivost storitev IT silijo številne organizacije, da premislijo o svoji strategiji in upoštevajo pomembnost dobrega obvladovanja tveganj, dobro uveljavljenih osnovnih konceptov in dobre prakse. Preverite več na https://togetherinexcellence.si/ in se prijavite. Vabljeni tudi k sponzorskemu sodelovanju. STROKOVNE DISKUSIJE Pripravljamo okrogle mize, kjer člani razpravljamo o različni aktualni problematiki upravljanja storitev IT. Če se s področjem informacijskih storitev šele spoznavate, boste lahko znanje črpali od izkušenejših kolegov. Ena od tem se bo dotaknila organizacije ServiceDeska. Se nam boste pridružili pri diskusiji? Imate tudi vi zanimivo temo, ki bi jo želeli izpostaviti? POVEZOVANJE ZA USPEH V SVETOVNEM MERILU V povezavi s krovno organizacijo ITSMF International in
drugimi ITSMF združenji na evropskem in svetovnem nivoju vam morda lahko pomagamo pri
iskanju strokovnjakov ali pri povezovanju za vašo promocijo na tujih trgih. STROKOVNA LITERATURA ITIL4 Na knjižni polici ITSMF Slovenija je članom na voljo za izposojo zadnja izdaja šestih knjig o ITIL 4. POSTANITE PROSTOVOLJEC Želite stkati nova poznanstva in spoznati življenje združenja? Pridružite se nam. Dobrodošli tudi strokovnjaki z neračunalniških področij, kot so marketing, mehke veščine in drugo. OSTANIMO POVEZANI Obnovite članstvo za leto 2021 in pridobite z njim številne ugodnosti, ki prinaša letošnje leto. Na članarino priznamo 50% popust. Aktualnim objavam sledite na našem LINKEDIN
profilu. Pišite nam na info-itsmf@itsmf.si |
Obnovitev članstva za leto 2021
Obnovite
članstvo za leto 2021 in pridobite z njim številne ugodnosti, ki jih bo prineslo leto:
Komentarji Nimate dovoljenja za dodajanje komentarjev. |
Članom na voljo za izposojo strokovna literatura ITIL4
Na knjižni polici ITSMF Slovenija je članom na voljo zadnja izdaja šestih knjig o ITIL 4:
Kratek povzetek o posamezni knjigi: ITIL 4 Foundation: The first step on the ITIL 4 pathway provides IT professionals with an understanding of the ITIL 4 framework and its practical application to the modern digital world Create, Deliver and Support: Guidance for professionals who manage the operation of IT-enabled digital products and services or end to end delivery Drive Stakeholder Value: Guidance for IT professionals who are focussed on the customer journey and experience, or responsible for external relationships High-velocity IT: Guidance for IT professionals who are working in digital transformation projects and towards high velocity environments Direct, Plan and Improve: Guidance for IT professionals who are responsible for managing the direction and strategy of their IT team or organisation Digital and IT Strategy: Offers practical skills for competing with disruption, reshaping strategy, adapting processes, and repurposing entire business models to combat challenges of the digital world |
V sklopu konference Skupaj do odličnosti 2020 napovedujemo še dve delavnici
Konferenčno dogajanje Skupaj do odličnosti 2020 bomo zaokrožili v septembru z online delavnicama: 17.9.2020 - "Marslander taster", predavatelja Paul Wilkinson in Mark Smalley 18.9.2020 - "ITIL as a guidance on how to use it as a tool to facilitate business change, transformation and growth", predavatelj Mitja Čebokli Za udeležbo je potrebna predhodna PRIJAVA. |
Žepni priročnik Revision Guide ITIL 4
Knjigarna TSO Shop je pred kratkim izdala žepni priročnik (Revision Guide), ki je priložen ITIL 4 Foundation. Priročnik, ki je napisan s strani članov organizacije itSMF UK, pokriva osnove izpitov, vendar je napisan na način, ki omogoča tudi hitro uporabo na delovnem mestu. Omenjeni priročnik ali druge publikacije ITIL 4 lahko naročite s popustom za člane itSMF na naslovu publikacije@itsmf.co.uk ali prek knjigarne TSO. |
Članstvo 2020!
Obnovite
svoje članstvo tudi v letu 2020 in pridobite brezplačne ugodnosti:
|
Prvi dogodek v 2019: Klepet v živo v praksi
Pridružite se nam na letošnjem prvem predavanju "Klepet v živo v praksi", kjer nam bodo strokovnjaki iz podjetja Xlab predstavili uporabniški pogled možnosti klepeta v živo (angl. chat). Pogledali si bomo, kje vse lahko uporabimo klepet v živo kot del digitalne transformacije, kakšni so izzivi uvedbe klepeta v živo, kakšne so pozitivne izkušnje uvedbe in drugo. Termin: 16. januarja 2019 ob 16.30 uri, Lokacija: Gora d.o.o., Dunajska cesta 21, Ljubljana, Prijave: registracija udeležencev Vabljeni! |