Združenje za ravnanje s storitvami IT, itSMF Slovenija
Skladno z načeli krovne organizacije itSMF International je slovenski
odsek Združenje za ravnanje s storitvami IT, itSMF Slovenija, samostojno, prostovoljno in nepridobitno združenje
fizičnih oseb. Ustanovljeno je z namenom promoviranja, uveljavljanja in
razvijanja dobre prakse in standardov pri upravljanju storitev IT v Sloveniji.
Naše poslanstvo
Poslanstvo in osnovni namen združenja je: -
promoviranje upravljanja s storitvami IT in knjižnice ITIL ter mednarodnih standardov (BS 15000/ISO20000) v vseh sferah družbe;
- uveljavljanje področja upravljanja s storitvami IT;
- stalno razvijanje in izboljševanje upravljanja s storitvami IT;
- razvijanje in spodbujanje razvoja kakovostnih storitev IT in učinkovitega ter uspešnega delovanja le teh;
- širjenje strokovnih zamisli s področja upravljanja s storitvami IT v korist vseh, ki so vključeni v projekte na področju storitev IT;
- sodelovanje s strokovnimi prispevki v mednarodnem okolju;
- omogočati in spodbujati člane združenja k izmenjavi informacij in izkušenj ter širjenja obzorja na področju ravnanja s storitvami IT;
- omogočati in spodbujati člane k njihovi strokovnosti na področju upravljanja s storitvami IT;
- povezovati uporabnike, ponudnike in druge zainteresirane za storitve IT;
- zastopati interese in stališča članov.
AktivnostiZdruženje uresničuje poslanstvo in osnovni namen z naslednjimi aktivnostmi: - zagotavljanje nesporne strokovne kredibilnosti in zastopanje interesov stroke,
- spremljanje stanja upravljanja s storitvami IT v Sloveniji,
- obveščanje, komuniciranje, promoviranje in izobraževanje s področja dejavnosti Združenja,
- povezovanje s sorodnimi društvi in združenji doma in v tujini,
- vzpostavljanje in vzdrževanje aktivnih odnosov z drugimi družbenimi podsistemi, različnimi javnostmi in politiko,
- sodelovanje z javnimi mediji in drugimi organizacijami v Republiki Sloveniji in zunaj nje,
- založništvo s področja dejavnosti Združenja v skladu s predpisi,
- zagotavljanje tehnološke podpore za potrebe članov Združenja.
Storitve
Tako na globalni kot na lokalni ravni nudimo širok nabor storitev:
- več letnih konferenc, ki jih organizirajo različni nacionalni odseki in se po svoji udeležbi uvrščajo med mednarodne dogodke,
- brezplačno udeležbo na tematskih seminarjih in diskusijskih skupinah, za katere velja veliko zanimanje članov,
- popust pri oglaševanju v lastnih papirnih in elektronskih medijih,
- predstavitve primerov iz prakse, uporabe orodij,
- imenik podjetij, ki nudijo storitve na področju upravljanja storitev,
- knjigarno, kjer člani lahko s posebnim popustom naročijo strokovno literaturo, ki se navezuje na upravljanje storitev IT,
- spletne strani združenja, ki so namenjene informiranju, izobraževalnim vsebinam in diskusijam o različnih strokovnih temah,
- dostop do članskih spletnih strani drugih odsekov: itSMF International, ...
- tržne raziskave o aktualnih vprašanjih, s katerimi se soočajo strokovnjaki na področju storitev IT,
- revijo ServiceTalk v elektronski obliki v angleškem jeziku, ki izhaja vsake dva meseca.
|
|